Termékeink » Plustek OpticBook 3600 » Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdés: Miért nem jelenik meg az Action Express ikonja a számítógép képernyőjén?

Válasz:
- Kattintson jobb egérgombbal a Sajátgép ikonján az asztalon.
- Válassza a Tulajdonságok menüpontot a felbukkanó menüben.
- A megjelenő panelen válassza a Hardver fület.
- Az eszközkezelés részben kattintson az Eszközkezelő gombra.
- Az Eszközkezelő ablakban kattintson az Imaging eszközök feliratra, és ellenőrizze, hogy a szkenner helyesen került feltelepítésre.
- Ha a telepítés nem megfelelő, egy kérdőjel vagy felkiáltójel látszik a szkenner modellneve mellett. Kattintson a szkennel modellnevén a jobb egérgombbal és a felbukkanó menüben válassza az Eltávolítás pontot a szkenner eltávolításához.
- Ha az eltávolítás befejeződött, kapcsolja be a szkennert és a számítógép újra felismeri a szkennert, előhívva az „Új hardver hozzáadása varázslót”. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a szkenner újratelepítéséhez.

Kérdés: Miért nem látom az Action Express ikonját a rendszertálcán?

Válasz:

Megoldás 1:
Ellenőrizze, hogy a kábel megfelelően csatlakozik és a helyes portba lett bedugva, majd kapcsolja be a szkennert. Csak akkor helyes a szkenner csatlakozása, ha az ikon megjelenik a Windows rendszertálcán.

Megoldás 2:
Ha nem jelenik meg az ikon a rendszertálcán, kattintson a Windows Start menüjére, álljon az egérrel a Program (a szkenner modellneve) feliratra és válassza az Action Express-t a program behívásához.

Kérdés: Miért szkennel a lapolvasó nagyon lassú sebességgel?

Válasz: Zárja be az összes egyéb futó alkalmazást, vagy csökkentse a szkennelés felbontását.

Kérdés: Készítettem egy háttérképet az Action Express Wallpaper funkciójával, de a Windows asztalán megjelent kép nem tartotta meg a méretarányt.

Válasz: Lehetséges, hogy a Windows Háttérkép "Nyújtás"-ra van állítva. Kattintson jobb egérgombbal bárhol a Windows asztalán, és válassza a Tuljadonságok menüpontot a felbukkanó menüben. Kattintson a Háttér fülre és állítsa át a kép megjelenítését.

Kérdés: Megnyomtam a Text (szöveg) szkennelés gombot és elmentettem a beszkennelt képet .jpg formátumban, miért lett a fájl mérete majdnem akkora, mint a szürkeskálás szkennelés esetében?

Válasz: A szöveg szkennelés valójában sokkal hasznosabb a fekete-fehér szövegű oldalakhoz, de JPG (JPEG) formátum nem támogatja a fekete-fehér módot. Ezért az így szkennelt képek .JPG formátumba mentésekor a Book Pilot program valójában szürkeskálában szkenneli be az oldalt, és mentés előtt konvertálja át fekete-fehér módba. Így a fájl mérete relatíve nagyobb lesz, mint amit egy fekete-fehér képtől várnánk.

Kérdés: Ha a "Duplicated as..." (duplikálás mint…) funkciót választom az OptiCopy programban, a képek száma a kimeneti előképen más, mint amit a fénymásolóból vagy nyomtatóból kapok.

Válasz: Mivel a margók minimális nagysága a nyomtatóknál különböző, lehetséges, hogy a kimeneti (margó nélküli) előkép az OptiCopy programban eltér a nyomtató alap beállításától. Ezért a nyomtató azt a maximum képszámot tartja meg, amit a margó beállítás engedélyez. Kérjük, nézze meg a nyomtató felhasználói kézikönyvét a margó nagyságának beállításával kapcsolatban.

Kérdés: Miért nem látható a Book Pilot felület alsó része, miért takarja el a Windows tálcája?

Válasz: A Book Pilot felület megjelenése a Windows megjelenítési felbontásától függ. Jobb egérgombbal kattintson az asztalon és válassza a Tulajdonságok menüpontot a felbukkanó menüből. A felbukkanó ablakban válassza a Beállítások lapfület, és állítsa át a felbontás 1024x768 pixelre.

Kérdés: Miért látszik a könyv gerincénél fekete árnyék a szkennelt képen?

Válasz: Amikor egy könyvet helyez a szkenner üveglapjára, különösen, ha vastag könyvről van szó, lágyan nyomja le a könyv kötését, hogy minimális távolság legyen a szkennelendő lap és a szkenner üvegfelülete között.

Kérdés: Vásároltam egy OpticBook 3600 szkennert, és Windows 2003 Server fut a számítógépemen operációs rendszerként. Sajnos nem találtam semmilyen patch fájlt, hogy fusson a szkenner szoftvere a gépemen, miért?

Válasz: Sajnos az OpticBook 3600 jelenleg nem támogatja a Windows 2003 Server operációs rendszert.

Kérdés: A lap hátoldaláról árnyék vagy részletek látszanak át a szkennelt képen. Mit tegyek, hogy eltávolítsam ezeket a csúnya részleteket?

Válasz: Csak helyezze a speciálisan tervezett „Képjavító hátlapot” a szkennelni kívánt oldal mögé és szkennelje újra a képet, az átlátszóság problémája azonnal megoldódik.

Kérdés: Miért akad el a beolvasó egység félúton szkennelés után?

Válasz: Ez a könyvszkenner USB 2.0 csatlakozó felülettel készült és a Microsoft Windows 98/ME nem támogatja az USB 2.0 csatlakozást. Kérjük, további információért látogassa meg a http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/bus/USB/USB2support.mspx weboldalt.

Nyomtatás gomb Nyomtat